HS.2023-027

Kennismaking en rondleiding

Je kent De Hoeksteen mogelijk al van horen zeggen, maar het is fijn om zelf te ontdekken wat onze school je kind te bieden heeft. Tijdens het kennismakingsgesprek horen we graag wat je over je kind te vertellen hebt en kun je ook al je vragen stellen. Na het verkennende gesprek krijg je een rondleiding door het nieuwe gebouw. Je ziet de school in actie en ervaart dan hoe we ons onderwijs vormgeven.

Bij het kennismakingsgesprek krijg je ook de nodige informatie op papier én een aanmeldformulier. Als je kiest voor De Hoeksteen, lever je het formulier met informatie over je kind ingevuld in bij de directeur. Wij sturen je een bevestiging als we je kind hebben geplaatst. Je kunt je kind het hele jaar door aanmelden.