HS.2023-070

Ervaringen

Op de Hoeksteen ervaar je veel persoonlijke aandacht, school is daardoor een fijne en veilige plek voor de kinderen en voor onszelf. Korte lijnen met de leerkrachten zorgen daarnaast voor een optimale leeromgeving.

De Hoeksteen is een zeer betrokken school waar individuele aandacht en begeleiding de norm is. Ieder kind staat centraal en krijgt de kans zijn eigen capaciteit volledig te benutten.

Ik vind de Hoeksteen een hele fijne school! De school is klein en daardoor is er veel persoonlijke aandacht.

Bij de Hoeksteen hebben ze oog voor de kwaliteiten en ‘groeipunten’ van je kind en passen daar hun aanbod op aan.

De Hoeksteen is een kleinschalige professionele en moderne school met oog voor je kind. Wij zijn heel tevreden over de deskundige, professionele en lieve leerkrachten en begeleiders.

Mooi om te zien dat oudere en jongere kinderen elkaar helpen en samen spelen!

Op de Hoeksteen geven ze onderwijs dicht bij het kind.

De school zorgt voor verbinding met het dorp Spijk.

Mijn kind gaat met plezier naar school.

Leren is reizen naar je toekomst en samen gaat dat goed.